رنگ کابینت سفید با چه رنگی ست می شود

آشپزخانه بخش مهمی از هر خانه‌ای است و معمولا خانم‌ها روی ظاهر و چیدمان آن حساسیت بسیاری دارند. فارغ از اینکه کابینت لوکس می‌تواند زیبایی آشپزخانه را افزایش دهد، رنگ کابینت‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند. اگر سری به قیمت کابینت در مشهد، تهران، اصفهان یا هر شهری بزنید، احتمالا تصمیم می‌گیرید که بخشی […]

  

آشپزخانه بخش مهمی از هر خانه‌ای است و معمولا خانم‌ها روی ظاهر و چیدمان آن حساسیت بسیاری دارند. فارغ از اینکه کابینت لوکس می‌تواند زیبایی آشپزخانه را افزایش دهد، رنگ کابینت‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند. اگر سری به قیمت کابینت در مشهد، تهران، اصفهان یا هر شهری بزنید، احتمالا تصمیم می‌گیرید که بخشی […]

آشپزخانه بخش مهمی از هر خانه‌ای است و معمولا خانم‌ها روی ظاهر و چیدمان آن حساسیت بسیاری دارند. فارغ از اینکه کابینت لوکس می‌تواند زیبایی آشپزخانه را افزایش دهد، رنگ کابینت‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند. اگر سری به قیمت کابینت در مشهد، تهران، اصفهان یا هر شهری بزنید، احتمالا تصمیم می‌گیرید که بخشی از زیبایی آشپزخانه خود را با رنگ‌بندی درست تامین نمایید. در میان تنوع رنگ‌ها، سفید پرطرفدارترین رنگ در آشپزخانه‌ها است؛ اما این سوال مطرح است که رنگ کابینت آشپزخانه سفید با چه رنگی ست میشود؟ در ادامه ترکیب رنگ‌های ویژه آشپرخانه‌های مدرن و البته رنگ‌های مناسب برای ترکیب با سفید را معرفی کرده‌ایم؛ پس تا انتها ما را همراهی نمایید.

رنگ کابینت سفید را با این رنگ‌ها سِت کنید

کابینت‌های سفید رنگ علاوه بر اینکه معمولا از مد نمی‌افتند، مزایای دیگری نیز دارند که افراد را ترغیب به استفاده می‌کنند. برای مثال از ویژگی‌های مطلوب کابینت با رنگ سفید می‌توان به وسیع نشان‌دادن فضای آشپزخانه اشاره کرد. نکته دیگر این است که شما رنگ سفید را می‌توانید با رنگ‌های بسیاری سِت کنید و محیط آشپزخانه خود را متفاوت نمایید. بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید آن‌ها را با رنگ کابینت سفید سِت کنید عبارتند از:

– طوسی
– طلایی
– مشکی
– سبز
– آبی
– قهوه‌ای
– نارنجی
– صورتی

رنگ کابینت سفید را با این رنگ‌ها سِت کنید

ست کردن کابینت رنگ سفید با طوسی
یکی از زیباترین و مدرن‌ترین ست‌های رنگی برای کابینت‌های آشپزخانه ترکیب رنگ سفید با طوسی است. این ترکیب رنگ چشم‌نواز با همه سبک‌های کلاسیک و مدرن هم‌خوانی دارد. استفاده از این ترکیب رنگ می‌تواند محیط آشپزخانه را برای شما پرانرژی و البته آرامش‌بخش نماید. سِت کردن سایر قسمت‌های خانه نیز با این ترکیب رنگی ساده‌تر انجام خواهد شد.

ترکیب رنگ کابینت سفید با طلایی
اگر به دنبال ظاهر لوکس و لاکچری برای آشپزخانه خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم رنگ کابینت سفید را با طلایی سِت کنید. رنگ طلایی به محیط آشپزخانه زرق و برق می‌بخشد. وجود رنگ سفید نیز سادگی و آرامش به همراه دارد. این ترکیب رنگ می‌تواند فضایی بسیار خاص برای شما به وجود بیاورد. ضمنا این ترکیب رنگ از جدیدترین ترکیب رنگ‌های روز دنیا است.

رنگ کابینت سفید را با مشکی سِت کنید
استفاده از رنگ تیره‌ای چون مشکی نیز می‌تواند ترکیب جذابی را در کنار رنگ سفید برای شما ایجاد نماید. تضاد میان دو رنگ سفید و سیاه به جهت کنتراستی که بین آن‌ها وجود دارد، فضایی جادویی و ایدئال را به وجود می‌آورد. این ترکیب رنگ می‌تواند آشپرخانه‌ای متفاوت برای شما ایجاد کند.

استفاده از رنگ سبز در کنار رنگ کابینت آشپزخانه سفید
پیشنهاد ترکیب رنگ سفید و سبز به ویژه سبز زیتونی مناسب افرادی است که به دنبال فضای آشپزخانه با سبک کلاسیک و چشم‌نواز هستند. سرزندگی و نشاطی که این دو رنگ در کنار هم به ارمغان می‌آورند حس طبیعت را در آشپزخانه پدید می‌آورد. شما در ترکیب رنگ سفید و سبز می‌توانید طیف‌های متنوع سبز را استفاده کنید. با این وجود پیشنهاد ما ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه سفید با سبز زیتونی است که هارمونی پیچیده و جالبی را در فضای آشپزخانه ایجاد می‌کند.

ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه سفید با آبی
اگر به دنبال دکوراسیون مدرن هستید، ترکیب رنگ سفید – آبی با ایجاد حس آرامش و امنیت ترکیب رنگ مناسبی خواهد بود. این ترکیب رنگ با بازتاب عالی نور، فضا را بزرگ‌تر، زیبا و منحصربه‌فرد نشان می‌دهد. عده‌ای نیز بر این باورند که این ترکیب رنگ فضایی شبیه آسمان دارد و می‌تواند بسیار الهام‌بخش باشد.

ست کردن کابینت رنگ سفید با قهوه‌ای
ترکیب رنگ کابینت آشپزخانه سفید و قهوه‌ای علاوه بر گرما، صمیمیت، تمیزی و روشنایی، جلوه‌ای شیک و شگفت‌انگیز نیز به دکوراسیون آشپزخانه می‌بخشد. استفاده از این ترکیب رنگ بیشتر در سبک کابینت‌های کلاسیک مشاهده می‌شود اما در هر سبکی می‌توانید از آن استفاده نمایید.

رنگ کابینت سفید را با نارنجی سِت کنید
گرم و پر انرژی بودن رنگ نارنجی و ترکیب آن با رنگ سفید یکی از جالب‌ترین و جذاب‌ترین ترکیب رنگ‌ها برای کابینت‌های آشپزخانه است. اگر شما شخصیتی گرم و پر از انرژی دارید، این ترکیب رنگ مناسب فضای خانه شما خواهد بود. در واقع این ترکیب رنگ می‌تواند محیطی شورانگیز برای شما به وجود بیاورد.

استفاده از رنگ صورتی در کنار رنگ کابینت سفید
شما می‌توانید از طیف رنگ صورتی به ویژه صورتی ملایم برای سِت کردن با رنگ کابینت سفید استفاده نمایید. این ترکیب رنگ محیطی کلاسیک را برای شما خلق می‌کند. آرامش بی‌نظیری که ترکیب رنگ سفید و صورتی به وجود می‌آورد، بی‌نظیر است.

دسته بندی: سایر برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد