بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه

آیا از آشپزخانه کوچک خود خسته شده‌اید و به فکر تغییر آن هستید؟ آیا می‌دانید که استفاده از رنگ مناسب به دلبازتر شدن فضای آشپزخانه کوچک کمک می‌کند؟ همه ما روزانه ساعت‌های بسیار را در آشپزخانه می‌گذرانیم و در واقع آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است. ساعت‌های طولانی حضور ما در آشپزخانه موجب می‌شود تا به […]

  

آیا از آشپزخانه کوچک خود خسته شده‌اید و به فکر تغییر آن هستید؟ آیا می‌دانید که استفاده از رنگ مناسب به دلبازتر شدن فضای آشپزخانه کوچک کمک می‌کند؟ همه ما روزانه ساعت‌های بسیار را در آشپزخانه می‌گذرانیم و در واقع آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است. ساعت‌های طولانی حضور ما در آشپزخانه موجب می‌شود تا به […]

آیا از آشپزخانه کوچک خود خسته شده‌اید و به فکر تغییر آن هستید؟ آیا می‌دانید که استفاده از رنگ مناسب به دلبازتر شدن فضای آشپزخانه کوچک کمک می‌کند؟ همه ما روزانه ساعت‌های بسیار را در آشپزخانه می‌گذرانیم و در واقع آشپزخانه قلب هر خانه‌ای است. ساعت‌های طولانی حضور ما در آشپزخانه موجب می‌شود تا به این قسمت از خانه اهمیت بیشتری دهیم. برخی از آشپزخانه‌ها فضای بسیار کوچکی دارند و برای بزرگ‌تر نشان دادن قسمت آشپزخانه باید از رنگ‌های جذابی استفاده کنیم. در این مقاله از سنور قصد داریم در رابطه با بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک صحبت کنیم و اشاره‌ای به رنگ‌های تاثیرگذار بر قسمت‌های مختلف آشپزخانه داریم. اگر فضای آشپزخانه شما هم کوچک است، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه

معرفی بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه

رنگ‌های روشن؛ بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک
درحالت‌کلی در طراحی و دکوراسیون داخلی منزل برای فضاهای کوچک از رنگ‌های روشن و شاد استفاده می‌کنند. استفاده از رنگ‌های روشن نه‌تنها موجب بزرگ‌تر به چشم آمدن فضای خانه می‌شود، بلکه حس شادی و سرزندگی را در خانه به وجود می‌آورد. از رنگ‌های روشن می‌توانید برای دیوارها، سرامیک و وسایل آشپزخانه استفاده کنید.

مهم‌ترین بخشی که بیشترین فضای آشپزخانه را اشغال می‌کند، کابینت‌ آشپزخانه است. رنگ کابینت آشپزخانه ممکن است کاملا سلیقه‌ای باشد، اما در آشپزخانه‌های کوچک باید رنگ کابینت‌ها و دکوراسیون به‌صورتی انتخاب شود که فضای آشپزخانه بزرگ‌تر دیده شود. در ادامه بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک را بررسی می‌کنیم.

رنگ سفید؛ یکی از بهترین رنگ‌های کابینت برای آشپزخانه کوچک
رنگ خنثی سفید در کابینت‌ها، آشپزخانه کوچک را دلباز می‌کند؛ از طرفی این رنگ را می‌توانید با ترکیب‌های رنگی مختلفی ست کنید. رنگ سفید کابینت‌های آشپزخانه جلوه زیبایی و پاکی را به فضای آشپزخانه هدیه می‌دهد. برای جذاب‌تر کردن محیط، در کنار رنگ سفید کابینت از پرده‌هایی با رنگ کرم یا طلایی کمک بگیرید.

رنگ سفید نور آشپزخانه را بیشتر می‌کند و موجب بزرگ‌تر شدن فضای آشپزخانه کوچک خواهد شد. در استفاده از رنگ سفید برای کابینت‌ها دقت داشته باشید تا همیشه فضای داخلی آشپزخانه مرتب و تمیز باشد. کثیفی و لکه روی رنگ سفید بسیار راحت‌تر از رنگ‌های دیگر دیده می‌شود. در هنگام سفارش کابینت به اندازه دقیق فضای آشپزخانه دقت کافی داشته باشید و طرح و رنگ کابینت را باتوجه‌به اندازه و متراژ آشپزخانه انتخاب کنید.

رنگ کرم و بژ؛ از رنگ‌های زیبا و جذاب برای کابینت آشپزخانه‌های کوچک
رنگ‌های کرم و بژ آرام و دلنشین هستند. رنگ بژ کابینت‌های آشپزخانه با دکوراسیون تنالیته کرم، ترکیب روشن و جذابی از فضای آشپزخانه ارائه می‌دهد. رنگ دیوارهای آشپزخانه کوچک باید هم‌خوانی درستی با رنگ کابینت آشپزخانه داشته باشد. اگر از رنگ کرم یا بژ برای کابینت استفاده می‌کنید، برای جلوه بهتر فضای آشپزخانه کوچک از مکمل‌های رنگ کرم مانند رنگ‌های طلایی، نارنجی یا حتی آبی استفاده کنید.

در کنار رنگ کابینت‌ آشپزخانه‌های کوچک باید به طراحی و ساخت کابینت توجه داشته باشید. قیمت کابینت نیز براساس المان‌های مختلف تعیین می‌شود. یکی از مهم‌ترین معیارهای تعیین‌کننده قیمت کابینت، نوع جنس و متریال کابینت خواهد بود. در ساخت کابینت‌های کوچک معمولا ایده‌های خلاقانه‌ای توسط کابینت‌سازان اجرا می‌شود تا کابینت فضای بیشتری داشته باشد. همچنین در هنگام سفارش کابینت به محل قرارگیری ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی دقت کنید تا مشکلی در ابعاد و اندازه‌گیری رخ ندهد.

کابینت با رنگ سبز؛ ایجاد فضایی دلنشین و دلباز در آشپزخانه کوچک
رنگ سبز نشان‌دهنده انرژی، طبیعت و زندگی است. استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون داخلی خانه موجب شادی و نشاط فضای خانه می‌شود. معمولا از رنگ سبز در کابینت‌ها کمتر استفاده می‌شود، اما استفاده از رنگ سبز به‌همراه مکمل‌های این رنگ مانند رنگ‌های زرد، بنفش یا صورتی فضای آشپزخانه را بسیار زیبا و شاد می‌کند. علاوه‌بر زنده‌تر کردن فضای آشپزخانه با رنگ سبز، فضای آشپزخانه‌های کوچک با این رنگ جذاب بسیار بزرگ‌تر به نظر می‌رسد.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از عملیات کابینت کاری آشپزخانه و نصب کابینت، قسمتی از فضای آشپزخانه را با مکمل رنگ سبز ترکیب کنید تا تاثیر رنگ سبز را در آشپزخانه به‌راحتی ببینید؛ بنابراین بهترین رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک می‌تواند رنگ سبز باشد. اگر برای کابینت‌های آشپزخانه از رنگ سبز کم‌رنگ یا تیره استفاده کرده‌اید، از شلف‌‌های چوبی قهوه‌ای و پرده نارنجی برای تکمیل رنگ‌های فضای آشپزخانه می‌توانید کمک بگیرید.

ترکیب رنگ آبی و سفید در کابینت؛ از زیباترین ترکیب‌های رنگی آشپزخانه‌های کوچک
ترکیب رنگ‌های آبی و سفید در دکوراسیون داخلی خانه همیشه جذاب و آرامبخش بوده است. رنگ آبی معمولا با تصاویری از آسمان و دریا به ذهن ما راه پیدا می‌کند که منشا آرامش در نظر گرفته می‌شود. از دو رنگ آبی و سفید در کنار هم به خوبی در کابینت‌های آشپزخانه می‌توان استفاده کرد. ترکیب رنگی آبی یا حتی سورمه‌ای در کنار رنگ سفید علاوه‌بر انرژی بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای که دارد، فضای داخلی آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. همچنین از مناسب ترین کابینت برای آشپزخانه کوچک، می‌توان به کابینت‌ های گلاس اشاره کرد.

 

دسته بندی: سایر برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد