شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد با شعار شهری برای همه، ویژه برنامه “نەورۆزی خۆشەویستی ” را جهت برقراری ارتباط دوسویه کودک و والدین از طریق هنر​ با همکاری انجمن سابڵاغ ،کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در پیست اسکیت پارک خبرنگار […]

  

شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد با شعار شهری برای همه، ویژه برنامه “نەورۆزی خۆشەویستی ” را جهت برقراری ارتباط دوسویه کودک و والدین از طریق هنر​ با همکاری انجمن سابڵاغ ،کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در پیست اسکیت پارک خبرنگار […]

شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد با شعار شهری برای همه، ویژه برنامه “نەورۆزی خۆشەویستی ” را جهت برقراری ارتباط دوسویه کودک و والدین از طریق هنر​ با همکاری انجمن سابڵاغ ،کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در پیست اسکیت پارک خبرنگار برای کودکان برگزار می کند.

به گزارش  سنور از شورای شهر مهاباد؛ با نگاهی به زیرساخت های شهری برای کودکان و تعداد کانونها و مراکز پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در شهر و وضعیت و امکانات فعلی آنها و فضاهای شهری مشهود است که تا کنون برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مهاباد به موضوع مهم ایجاد شهر دوست‌دار کودک توجه بسیار کم و بدون اولویتی داشته است.

شهر دوست‌دار کودک توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد، به شکل ویژه‌ای در این دوره مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است و در قالب آن استانداردهایی برای تحقق این امر در نظر گرفته شده است.

تحول شکل‌ شهرنشینی به نفع کودکان و توجه به مفهوم بنیادی و در عین حال بسیار حیاتی و تاثیرگذار «شهری برای همه» و با بهره‌گیری از رهنمون‌ها و همکاریهای نهادهای ذیصلاح و چنین تشکل های مردم نهاد در حال انجام است و در تلاشیم نقش کودکان را بیش از پیش در توسعه‌ی شهری، مد نظر قرارداده و با همکاری هم موجبات شکوفایی نسل آینده را فراهم کنیم.

تا کنون چندین برنامه توسط کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری در پارکهای سطح شهر و مدارس و کانونها در مناسبت های مختلف هفته کودک و سایر برگزار شده است و برنامه ” نەورۆز خۆشەویستی ” اقدامی دیگر در راستای بررسی تاثیرگذاری ارتباط دوسویه کودک و والدین از طریق هنر​ است .

این برنامه محصول تلاش انجمن سابڵاغ ،کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است که روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح در پیست اسکیت پارک خبرنگار برگزار می گردد.

حضور برای کلیه کودکان و والدینشان در این برنامه آزاد است و کلیه امکانات لازمه برگزاری برنامه پیش بینی شده است. امید است با این حضور ساعتی از زندگیمان را به کودکانمان اختصاص دهیم. با آنها نمایش ببینیم، قصه گوش کنیم ، تخم مرغی را رنگ کنیم و بادبادک و بالن هوا کنیم از همه مهمتر جایزه هم بگیریم.

با این حضور از فعالیت در فضای باز حمایت کرده و آنها را با طبیعت و فرهنگ و رسوم محلی آشنا کنیم و تلاش کنیم، تا نقاشیهای کودکانمان بیش از این مملو از تصویر خانه نباشد و چیزی فراتر از کشیدن خانه را اینبار در ذهن خود تبلور کنند و با این اقدامات فرصت یادگیری و فرهنگ سازی و اندیشه ورزی و تعاملات و مهارت های اجتماعی را از بستر بازی آموزش دهیم .

دسته بندی: تصویری, جامعه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد