ماینرها مهمانان ناخوانده خانه هستند

ماینر یا تجهیزات ماینینگ ارزهای دیجیتال به تدریج به یکی از گزینه های سرمایه گذاری در سبد اقتصادی خانواده ها تبدیل شده و به درد اقتصاد کشور تبدیل شده است. به گزارش خبرگزاری سنور، از تبریز مرغداری ها، واحدهای صنعتی، نیمه تعطیلات و حالا شهرها و خانه های صنعتی! ماینر یا تجهیزات ماینینگ رمزارز به […]

ماینر یا تجهیزات ماینینگ ارزهای دیجیتال به تدریج به یکی از گزینه های سرمایه گذاری در سبد اقتصادی خانواده ها تبدیل شده و به درد اقتصاد کشور تبدیل شده است. به گزارش خبرگزاری سنور، از تبریز مرغداری ها، واحدهای صنعتی، نیمه تعطیلات و حالا شهرها و خانه های صنعتی! ماینر یا تجهیزات ماینینگ رمزارز به […]

ماینر یا تجهیزات ماینینگ ارزهای دیجیتال به تدریج به یکی از گزینه های سرمایه گذاری در سبد اقتصادی خانواده ها تبدیل شده و به درد اقتصاد کشور تبدیل شده است.
به گزارش خبرگزاری سنور، از تبریز مرغداری ها، واحدهای صنعتی، نیمه تعطیلات و حالا شهرها و خانه های صنعتی! ماینر یا تجهیزات ماینینگ رمزارز به تدریج به یکی از گزینه های سرمایه گذاری برای سبد اقتصادی خانواده ها تبدیل شده است و میزان تبلیغات و تجارت تجهیزات ماینینگ ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی و اینترنت در بین اعضای خانواده بسیار داغ شده است. بحث در مورد سود بالای این مهمان جدید.

بیشتر بخوانید: نقش ماینر در قطعی برق

کد گران و برق ارزان

با افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در جهان و کاهش قیمت برق در ایران، سرمایه گذاری در حوزه استخراج ارزهای دیجیتال در سال های اخیر شدت گرفته است، در حالی که تجهیزات ماینینگ به راحتی در شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی خرید و فروش می شود و هیچ آدم با واردات این تجهیزات می داند و مردم پشت صحنه را نمی دانند. تا جایی که برخی از تحلیلگران به این میزان از شدت واردات تجهیزات ماینینگ ارز دیجیتال به عنوان تمسخر صنعت برق ایران اشاره می کنند، تداخل ظریف با برق سایر مردم و همسایگان اولین عارضه این وضعیت است.۱۵۰۰۰ دستگاه ارز دیجیتال در آذربایجان شرقی کشف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه تولید ارز رمزنگاری شده در برخی کشورها صرفه اقتصادی دارد، گفت: در استان آذربایجان شرقی بیش از ۱۵ هزار دستگاه ماینر در کشور کشف شد. ۴ سال و در ۴ سال. در این مدت شرکت توزیع نیروی برق تبریز دارای ۱۰ هزار دستگاه بود و در شهر تبریز یک مشترک مجوز تولید ارز دیجیتال را دریافت کرد.

وی یکی از مشکلات برق در کشور را وجود ماینر ذکر کرد و گفت: با توجه به ارزان بودن انرژی در کشور، تولیدکنندگان ارزهای دیجیتال مشتاق هستند تا از این مشکل استفاده کنند.

حسامی ادامه داد: تولید ارز دیجیتال در برخی کشورها اقتصادی است. در استان آذربایجان شرقی طی ۴ سال بیش از ۱۵۰۰۰ دستگاه ماینر شناسایی و شرکت توزیع برق تبریز طی ۴ سال ۱۰۰۰۰ دستگاه را کشف و توقیف کرد و در شهر تبریز نیز یک مشترک مجوز تولید ارز رمزنگاری شده را دریافت کرد. مشترک نیز در ماه هایی است که گرام سال مجوز استفاده از آن را ندارد.

وی افزود: هرکسی می تواند ارز دیجیتالی تولید کند که انرژی پاک تولید کند، در غیر این صورت مجوز دیگری صادر نمی شود، اما متاسفانه شاهد استفاده گسترده از این تجهیزات در منازل مسکونی هستیم و فناوری های جدید ماینر میزان مصرف را کاهش داده است، بنابراین کار سختی است. برای تشخیص آنمدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اذعان داشت: سود اصلی این دستگاه ماینر جای دیگری است و اینجا سود چندانی برای کشور به همراه ندارد.

دسته بندی: خبرهای اقتصادی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد