به گزارش سنور به نقل از بوکان نیوز: در جوامع دور از توسعه، تخریب یکی از ابزارهای دستیابی به قدرت است و شگردی است که بعضی از بازیگران عرصه انتخابات به نیت فرار به جلو و پر کردن کارنامه خالی آنرا سرلوحه کار خود قرار می دهند. با نزدیک شدن به رقابت های انتخاباتی نمایندگانی […]

  

به گزارش سنور به نقل از بوکان نیوز: در جوامع دور از توسعه، تخریب یکی از ابزارهای دستیابی به قدرت است و شگردی است که بعضی از بازیگران عرصه انتخابات به نیت فرار به جلو و پر کردن کارنامه خالی آنرا سرلوحه کار خود قرار می دهند. با نزدیک شدن به رقابت های انتخاباتی نمایندگانی […]

به گزارش سنور به نقل از بوکان نیوز: در جوامع دور از توسعه، تخریب یکی از ابزارهای دستیابی به قدرت است و شگردی است که بعضی از بازیگران عرصه انتخابات به نیت فرار به جلو و پر کردن کارنامه خالی آنرا سرلوحه کار خود قرار می دهند.

با نزدیک شدن به رقابت های انتخاباتی نمایندگانی که کارنامه خدمتی آنها بی نمره و تهی است برای فرار از نقد عملکرد توسط افکار عمومی و لاپوشانی ضعف های کاری خود دست به تخریب دیگران می زنند، که متاسفانه این روزها نشانه هایی از افزایش حملات تخریبی علیه شهردار بوکان(با تنها ۲ ماه مسئولیت) در بعضی از کانال های تلگرامی همسو با سیاست های نماینده فعلی بوکان را شاهد هستیم. در کنار سایر آسیب هایی که این دست رفتارهای تخریبی درافکار عمومی ببار می آورند، فرسایش توان مسوولانی را به دنبال دارد که در فکر بهبود وضعیت فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهر و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان هستند. رسانه هایی که این روزها ادبیات محاوره ای و گفتمان عادی شهردار بوکان را زیر سئوال برده اند چرا و به چه دلیل از نقد عملکرد تقریبا هیچ و زیر صفر( ۳ ساله) نماینده بوکان سخنی به میان نمی آورد؟

نماینده ای که هنوز قول های تو خالی او در جلسات عمومی و خانه گردی هایش و سرک کشیدن به مجالس ترحیم برای جمع آوری رأی در اذهان همه شهروندان عزیز بوکان وجود دارد. شماها اگر مصلح و دلسوز مردم هستید لطفا از عملکرد نماینده خود دفاع کنید که کارنامه رفوزه و مردود خود را در زیر لوای تخریب دیگران پنهان نموده است. خوشبختانه مردم فهیم بوکان خیلی آگاهتر و زیرک‌تر از تصورات خیالی و باطل شماها هستند و به نیکی از نقشه های پوسیده و کهنه و قدیمی نماینده پیر و کهنسال که با این گونه حرکات ۱۲ سال عمر توسعه بوکان را به باد داد، آگاه هستند.

شهرداری با سکانداری آقای دکتر ناصح محمدخانی برای اولین بار در تاریخ بوکان فاقد هر گونه بدهی می باشد و از لحاظ ریالی هم اندوخته خوبی برای اجرای طرح ها و برنامه های آبادانی و عمرانی دارد. بنابراین حق طبیعی شهردار است که حداقل یک فصل عمرانی به وی فرصت داد آنگاه می توانیم اقدامات وی را مورد قضاوت قرار دهیم. لطفا ، لطفا ! و خواهشا اگر کارنامه عملکردیتان خالی است و دنبال انحراف در افکار عمومی هستید، جای دیگر دنبالش بگردید و شرتان را از سر شهرداری در این فصل عمران کم کنید. اگر هم نماینده محترم به دلیل کهولت سن و هر دلیل دیگری فراموش کرده است که چه قول ها و وعده های انتخاباتی به مردم داده بود جهت یادآوری به عرض می رسانیم.

اتمام کنار گذر بوکان – چهار بانده کردن جاده بوکان -سقز و بوکان -میاندوآب – آبیاری دشت فیض الله بیگی – آبرسانی به بوکان از سد – احیاء سد شهریکند- حل مشکل سکونت گاههای غیر رسمی – افزایش محدوده بوکان- افزایش سرانه فضای آموزشی – افزایش سرانه کشاورزی نظیر کود و سهمیه تراکتور برای انبار غله بوکان- حل مشکل کمبود نان و سرانه آرد و نان بوکان -ارتقاء بوکان به فرمانداری ویژه – حل مشکل دهکده دامداران و شهرک جوانان ینگیجه – ترمیم و آسفالت راه روستاهای مسیر شهریکند و از همه پر سرو صداتر “بوکان برای بوکانی ها!

“همچنان که می بینیم،نماینده برای رسیدگی به امورات نزدیکان خود ملاقات با وزیر جهت استخدام یک نورچشمی را بر یک درخواست جهت تامین منافع کل شهرستان ترجیح می دهد!

اگر کانالهای تلگرامی همسو با سیاست نماینده محترم هم دنبال انحراف افکار عمومی از عملکرد نماینده ۹ درصدی! است و یادشان رفته کجا مانور دهد یادآوری می کنم موارد زیر سوژه های خوبی هستند.

آموزش وپرورش ویران شده که سه سال است با سرپرست اداره می شود. جهاد کشاورزی و نحوه توزیع کود شیمیایی میان کشاورزان پرونده شن و ماسه روستای ساریقامیش بهی نابود کردن تیم سردار بوکان ایجاد اختلاف و فتنه در شورای شهر سکوت و غیبت سه ماهه نماینده محترم در میان مردم در جریان ناآرامی های اخیر تهدید روحانی و امام جمعه و جماعت مسجد کل تپه توسط نماینده محترم تقلبی در امتحانات دانشگاه آزاد مهاباد نحوه استخدام فرزند نماینده محترم دراداره کل برق استان و البته استخدام بسیاری از نزدیکان دیدارهای بی نتیجه با مقامات و وزراء میزان تحقیق عملی بودجه هایی که در تریبون رسمی نماینده از آنها سخن گفته می شود. بازداشت و دستگیری تعدادی از نزدیکان نماینده به اتهامات مختلف از جمله مسائل مالی تلاش در جهت قطع حمایت های دولتی با ارائه گزارشات کذب از رسانه های منتقد و البته شکایت و به دادگاه کشاندن آنها و …

خلاصه! اگر به غیرت تان بر می خورد پیگیر سفره خالی عملکرد نماینده همیشه در صحنه باشید.

اشکالی ندارد دل شهردار محترم بزرگ است ادامه بدهید خدا را چه دیدید شاید اندکی فقط اندکی جای زخم ها و کوتاهی هایتان با اینکار ها جبران شود.

«ولی متاسفانه ظاهرا کف گیر جوری به ته دیگ خورده که آهی و کاهی در بساط نیست برای جبران»

دسته بندی: جامعه, شهروند خبرنگار برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد