آزاد یوسفی راد آزاد یوسفی راد، روزنامه نگار، خطاب به اظهارات قوم گرایانه، گلشن نوروزی تپه، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در فضای مجازی، می نویسد: باگذشت سه سال از عمر شورای ششم، درحالی که کمترین سخنی از برنامه، موضع‌گیری و حتی نطقی در چارچوب وظایف شورای شهر از سوی شما به سمع و نظر […]

  

آزاد یوسفی راد آزاد یوسفی راد، روزنامه نگار، خطاب به اظهارات قوم گرایانه، گلشن نوروزی تپه، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در فضای مجازی، می نویسد: باگذشت سه سال از عمر شورای ششم، درحالی که کمترین سخنی از برنامه، موضع‌گیری و حتی نطقی در چارچوب وظایف شورای شهر از سوی شما به سمع و نظر […]

آزاد یوسفی راد

آزاد یوسفی راد، روزنامه نگار، خطاب به اظهارات قوم گرایانه، گلشن نوروزی تپه، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در فضای مجازی، می نویسد: باگذشت سه سال از عمر شورای ششم، درحالی که کمترین سخنی از برنامه، موضع‌گیری و حتی نطقی در چارچوب وظایف شورای شهر از سوی شما به سمع و نظر شهروندان فهیم ارومیه نرسیده، کمر همت بسته‌اید که در یک سال مانده به انتخابات شورا، برای سرپوش گذاشتن بر این حجم از ناکارآمدی و استیصال و درماندگی با اتخاذ مواضع قومیتی و برافروختن آتش تفرقه در این شهر، بر کارنامه خالی‌تان چند سطر اضافه کنید آن هم با جوهر و حنایی که دیگر در این شهر رنگ ندارد!

آنچه مرا به نگارش این سطور واداشته است، اصرار شما به تحمیق مخاطبان فهیم ارومیه و علی الخصوص همشهریان تُرک و آذری مان است! همان آدم‌های فهمیده‌ای که در اولین حضورتان در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی، هنگامیکه گفتمان و شعارهای آلوده به مسائل قومیتی‌تان را بدون ارائه برنامه اصولی برای توسعه و ترقی شهرستان، مشاهده کردند شما را با ۵ هزار رای و شکستی سنگین راهی خانه کردند.
لیکن اصرار شما برای حضور در ادوار مختلف و متنوع انتخابات و حسرت تکیه زدن “بر هرصندلی‌ای که قسمت شود” و از شانس روزگار به سبب ” زن بودن” با قرارگیری در لیستی قومیتی، به عنوان آخرین نفر به ساختمان شورای شهر ارومیه راه پیدا کردید.

حال باگذشت سه سال از عمر شورای ششم و درحالی که کمترین سخنی از برنامه، موضع‌گیری و حتی نطقی در چارچوب وظایف شورای شهر از سوی شما به سمع و نظر شهروندان فهیم ارومیه نرسیده است، کمر همت بسته‌اید که در یک سال مانده به انتخابات شورا، برای سرپوش گذاشتن بر این حجم از ناکارآمدی و استیصال و درماندگی از برآورده ساختن حداقل انتظار از یک عضو شورا بااتخاذ مواضع قومیتی و برافروختن آتش تفرقه در این شهر، بر کارنامه خالی‌تان چند سطر اضافه کنید آن هم با جوهر و حنایی که دیگر در این شهر رنگ ندارد!

شهروندان ترک و آذری به یاد دارند که ثمره ۹ سال مدیریت یکپارچه شهر ارومیه به دست آنانکه خود را فرزندان آذربایجان می‌نامیدند و از کُردهراسی برای خود نمدی دوختند و با ادعای هویت طلبی، میلیاردها تومن از بودجه بیت المال را بالا کشیدند و نهایتا حجم پرونده‌های فسادشان با وانت به شعبات دادگاه برده می‌شد! چیزی جز عقب ماندگی و گیر افتادن ارومیه در باتلاق محرومیت، ترافیک، فقر امکانات و خدمات و هزار و یک بدبختی دیگر نبود.

حال شما با بی‌شرمی از خون شهدایی مایه می‌گذارید که پرآوازه ترین شان حاضر نشد پیکر برادر شهیدش را از خاک خوزستان به ارومیه بیاورد! براستی اگر آقا مهدی، میدانست روزی ثمره آن همه رشادت او و همرزمانش به دستاویزی برای امثال شما تبدیل خواهد شد که حاضرند برای یک روز بیشتر تکیه زدن بر صندلی موقت قدرت، همه اصول و مبنا را پایمال کنند شاید خانه نشینی اختیار می‌کرد و در آن مسیر پای نمی‌گذاشت!

خانم نوروزی، بسان کبکی که سرش را در برف فروکرده و واقعیات را نمی‌بینید به چه جرأت و رویی، بیش از سه هزار و ۴۷۵ شهید بومی کُرد استان را انکار می‌کنید و رشادت و خون شان را نادیده پنداشته و سعی در کم ارزش نشان دادن جان فشانی های شهروندان کُرد ارومیه و استان آذربایجان‌غربی در راه دفاع از کیان وخاک ایران عزیزمان دارید؟ چه کسی مجوز و جسارت این وقاحت را به شما داده است که شهدای کُرد و مردم وطن پرست کُرد ارومیه را غیر خودی و دشمنِ روزِ مبادا خطاب کنید؟

یقین داشته‌باشید به گواه عقلای نظام و تحلیل واقعیات و دیتا، امروز اصلی ترین تهدید برای این استان خطر محورهای پانترکیسم و زیاده‌خواهی کشورهای همسایه‌ای است که در حال خط و نشان کشیدن‌های قومی و تشکیل محورهای تُرکی در مرزهای ایران عزیزمان هستند و من به شما و تمام ناظران، تضمین می‌دهم که در صفوف اول مبارزه با این زیاده خواهان و بدخواهانی که چشم به خاک ایران و مرزهای مان دوخته‌اند، شهروندان کُرد و بومی ارومیه و آذربایجان غربی خواهند بود همانان که هزاران سال است در چهارگوشه ایران مرزبانان و حافظان جان برکف این خاک بوده اند.

توصیه من به شما این است در یک سال فرصت باقی مانده از عمر شورای ششم، به جای فعالیت در اینستاگرام و خط ونشان کشیدن و توهین و تحقیر همشهریان خود، کوچه به کوچه این شهر را بگردید و حداقل یک گره از هزاران گره مشکلات شهروندان این شهر بگشاید! باشد که بتوانید شهروندان فهیم ارومیه را قانع کنید که چرا باید یکبار دیگر آزموده را بیازمایند!

و السلام علی من اتبع الهدی

دسته بندی: جامعه, فرهنگ و هنر برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد