برداشت اسکناس از خودپردازها کارمزدی ندارد

محمدرضا مانی یکتا درباره کارمزد تراکنش ها و تراکنش های مالی گفت: بانک مرکزی بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار نرخ خدمات مستقیم و الکترونیکی در بانک شبکه را اصلاح کرده است که آخرین بار در سال ۱۳۹۸ به روز شده است و تغییری نداشته است. در سال ۱۴۰۰ و تغییراتی در سال ۱۴۰۱ […]

  

محمدرضا مانی یکتا درباره کارمزد تراکنش ها و تراکنش های مالی گفت: بانک مرکزی بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار نرخ خدمات مستقیم و الکترونیکی در بانک شبکه را اصلاح کرده است که آخرین بار در سال ۱۳۹۸ به روز شده است و تغییری نداشته است. در سال ۱۴۰۰ و تغییراتی در سال ۱۴۰۱ […]

محمدرضا مانی یکتا درباره کارمزد تراکنش ها و تراکنش های مالی گفت: بانک مرکزی بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار نرخ خدمات مستقیم و الکترونیکی در بانک شبکه را اصلاح کرده است که آخرین بار در سال ۱۳۹۸ به روز شده است و تغییری نداشته است. در سال ۱۴۰۰ و تغییراتی در سال ۱۴۰۱ ایجاد شد و آنچه امروز اعلام شد مربوط به تغییر نرخ خدمات بانکی در سال ۱۴۰۱ است که در ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ توسط بانک مرکزی اعلام شد.

وی افزود: پس از ابلاغ بانک مرکزی، نرخ خدمات بانکی حضوری از ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری اجرایی شد، اما یک سری خدمات بانکداری الکترونیک و شبکه های ارتباطی نیازمند تامین زیرساخت ها بود که اجرایی و ابلاغ شد. از ۴ جولای ۱۴۰۲٫

با توجه به اوبا توجه به توضیحات این مسئول بانک مرکزیپول یکتا در حواله های بانکی از طریق ساتنا، پایا و پل (پرداخت سریع) بدون هیچ گونه تغییری مانند کارمزد در سال ۱۳۹۸ اعمال می شود، ضمن اینکه سقف انتقال پول در این سامانه ها را افزایش داده است.

وی برای اطلاعات بیشتر گفت: در مورد حواله ساتنا نیز ۲۰۰ درصد حجم فروش است که مشابه امسال است و بیشترین نرخ ساتنا ۲۵ هزار تومان برای حواله ۱۲۵ میلیون تومانی است که همچنان برابر است. به ۲۵۰۰۰ تومان. برای کسب درآمد روزانه تا ۱۵۰ میلیون تومان کارمزد ۲۰۰ درصد می باشد.

مدیر سرویس نظارت بر نظام پرداخت بانک مرکزی اعلام کرد: از مبلغ ۱۵۰ میلیون به بالا در سامانه ساتنا باید ۳۰ هزار تومان کارمزد و سقف روزانه ۱۰۰ میلیون برای مردم پرداخت شود. پرداخت از طریق انتقال پول تومان و از شعب غیرمستند مانند اسناد تجاری ۲۰۰ میلیون تومان و امکان ارائه اسناد بالای ۲۰۰ تومان وجود دارد.

پول یکتا درباره کارمزدهای انتقال سپرده ثابت نیز گفت: ۱۰۰ درصد کارمزد تراکنش ها ثابت می ماند، اگرچه سقف انتقال سپرده در گذشته ۵۰ میلیون تومان بود اما اکنون تا ۱۰۰ میلیون تومان در روز قابل انتقال است.در ادمین سیستم پرداخت آنی (پول) کارمزد ۲ صد در صد مانند قبل است و البته سقف انتقال در سامانه پول به صورت شخصی ۱۰ میلیون تومان و روزانه ۱۵ میلیون تومان است.

وی تایید کرد که از ۱۳ تیرماه ۱۴۰۲ این موارد مربوط به کارمزد تراکنش های بانکی اعمال می شود و تفاوتی بین بانک های خصوصی و بانک ها وجود ندارد و همه کارمزدها در بانک ها یکسان است.

مانی یکتا افزود: بانک ها مجازند در تمامی نرخ های اعلامی بانک مرکزی تا سقف ۳۰ درصد، برای شرکت های دانش بنیان تا سقف ۴۰ درصد و برای مستمری بگیران امداد امام خمینی (ره) تا سقف ۱۰۰ درصد تخفیف قائل شوند. کمیته. (RA)..

وی در خصوص گرفتن پول از خودپرداز گفت: برداشت پول از خودپرداز تحت هیچ شرایطی هزینه ای ندارد. یعنی اینکه کارت از همان خودپرداز باشد یا خودپرداز دیگری فرقی نمی کند. البته دریافت پول از شعبه اگر کارت بانکی دیگری باشد، مثلاً اگر بخواهد مستقیماً با کارت بانک ملی از بانک سپه پول دریافت کند، می تواند تا سقف ۱۵ میلیون تومان از شعبه پول دریافت کند. پرداخت هزینه.

دسته بندی: خبرهای اقتصادی برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد