* فردین قویطاسی « از عقده گشايي تا نمايندگى مردم» این عنوان یاداشتی از دکتر قسیم عثمانی نماینده سابق بوکان در مجلس شورای اسلامی است که خطاب به حاج انور حبیب زاده در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است. آنچه دکتر عثمانی در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است چنان سوال برانگیز و تعجب آور […]

  

* فردین قویطاسی « از عقده گشايي تا نمايندگى مردم» این عنوان یاداشتی از دکتر قسیم عثمانی نماینده سابق بوکان در مجلس شورای اسلامی است که خطاب به حاج انور حبیب زاده در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است. آنچه دکتر عثمانی در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است چنان سوال برانگیز و تعجب آور […]

* فردین قویطاسی

« از عقده گشايي تا نمايندگى مردم»
این عنوان یاداشتی از دکتر قسیم عثمانی نماینده سابق بوکان در مجلس شورای اسلامی است که خطاب به حاج انور حبیب زاده در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است.
آنچه دکتر عثمانی در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است چنان سوال برانگیز و تعجب آور است که ایشان ظاهرا فراموش کرده اند ۱۲ سال به صورت مستمر نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی بوده اند و امروز اگر قرار باشد کسی نقد شود و عملکردش مورد بررسی قرار گیرد این دکتر عثمانی است نه حاج انور حبیب زاده؛ چرا که ۱۸ ماه از دوران نماینده گی حبیب زاده وقت مانده و پس از این مدت می توانیم در مورد عملکرد نماینده فعلی نظر بدهیم.

و اما: امروز بخشی زیادی از مردم شهر بوکان در تأمین آب آشامیدنی با مشکل مواجه هستند. آن هم در شرایطی که یکی از بزرگترین سدهای کشور در این شهرستان وجود دارد و آب سد این شهر با لوله برای مصارف صنعتی و کشاورزی به استانی دیگر منتقل می شود.
ترافیک شهر بوکان ، زندگی مردم را مختل نموده است.
هزینه اجاره بها و مسکن با پایتخت و مراکز استانها برابری می کند .
هنوز هم برخی بیماران را به شهرهای همجوار و مرکز استان اعزام می کنند.
جاده های بوکان ( بخوانیم جاده های مرگ) تقریبا هر روز رنگ خون به خود می گیرند .
معضل بوی فاضلاب علی آباد نیمی از شهر را تحت تأثیر قرار داده است.
و دهها معضل و مشکل دیگر
آقای دکتر عثمانی بسیار ی از مشکلات امروزی بوکان میراث شماست و نتیجه عملکرد ضعیف شما که می توانستید در دوران طولانی که عهده دار مسئولیت بودید کارهای بزرگی انجام بدهید که امروز بوکان شاهد این معضلات و مشکلات نباشد یا حداقل وضعیت کمی بهتر بود .
امروز هم در تهران تشریف دارید و به نظر می رسد برای حضور در انتخابات آینده به یاد مردم بوکان افتاده اید. خوب شما که زمانی خود را فردی در سطح ملی معرفی می کردید چرا افتخار نماینده مردم تهران را قبول نمی کنید تا در آنجا کاندیدا شوید و باشد که در آنجا به شما رأی دهند که قطعا با توجه به حضور چندین ساله شما در تهران ، بهتر از بوکان از مشکلات آن شهر خبر دارید.
آیا واقعا آنچه که در کانال تلگرامی خطاب به حبیب زاده نوشته اید برای خودتان مورد پذیرش است؟
مگر شما نبودید که در انتخابات چهارمین دوره شورای شهر بوکان وظایف نمایندگی را تعطیل کردید و به جای پیگیری مشکلات مردم به حمایت از ائتلافی پرداختید که بعدها شاهد عمکرد ضعیف این دوره از شوراها بودیم و شما که قول داده بودید عملکرد آنها را تضمین کنید همه چیز را به راحتی فراموش کردید .
چرا آن دوران همه کاندیداهای شورای شهر را با نگاهی برابر و یکسان ندیدید؟
در دوران نمایندگی شما آیا رسانه ها انتقاد نمی کردند؟ چه اندازه از طرف شما گوش شنوایی بود ؟
چرا آن زمان تلفن شما هیچ وقت پاسخگو نبود.
ادامه این مطلب در شماره آینده

دسته بندی: جامعه, سایر برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد