خالد حسین زاده بعد از هفته ها نگرانی و دغدغه هواداران فوتبال در بوکان، سردار با کادر فنی و مدیریت جدید تمرینات خود را برای فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور شروع کرد. با پایان رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل قبل و ماندگاری سردار در این رقابت ها، […]

  

خالد حسین زاده بعد از هفته ها نگرانی و دغدغه هواداران فوتبال در بوکان، سردار با کادر فنی و مدیریت جدید تمرینات خود را برای فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور شروع کرد. با پایان رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل قبل و ماندگاری سردار در این رقابت ها، […]

خالد حسین زاده

بعد از هفته ها نگرانی و دغدغه هواداران فوتبال در بوکان، سردار با کادر فنی و مدیریت جدید تمرینات خود را برای فصل جدید رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور شروع کرد.
با پایان رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در فصل قبل و ماندگاری سردار در این رقابت ها، بار دیگر همچون فصل های گذشته این تیم به دلایل مختلف همچون نبود استراتژی و برنامه ریزی دقیق وارد عالم برزخی شد که هواداران را بشدت نگران کرده بود.
جنگ بر سر بودن یا نبودن سردار در این اوضاع سخت اقتصادی و عدم تمایل مدیران شهری به صرف هزینه از بودجه شهرستان برای این تیم، زمزمه های فراوانی را در راستای پایان کار پر هوادار ترین تیم لیگ دسته دوم فوتبال کشور در بوکان ایجاد کرد.
این زمزمه ها از زمانی بیشتر به اوج خود رسید که پرونده حضور دوباره سردار در لیگ دسته دوم فوتبال کشور این بار نه در فرمانداری و یا اداره ورزش و جوانان شهرستان بلکه در هیئت فوتبال استان مورد برسی قرار گرفت.
بعد از عدم موفقیت چند ساله سردار در رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال و عدم تمایل تیم داری مسئولان شهرستان به خاطر وضعیت و شرایط اقتصادی، هئیت فوتبال استان به عنوان متولی فوتبال استان طی چند ضرب العجل جداگانه در فواصل تاریخی مختلف از مدیران بوکانی برای تعیین تکلیف این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ فصل پیش رو برنامه خواست و اعلام کرد در صورت عدم ارائه امتیازسردار به شهری دیگر از استان واگذار خواهد شد.
در نهایت و بر اساس بند های اعلامی ازسوی هئیت فوتبال استان اسپانسری از تهران درخواست خود برای ساپرت سردار در لیگ جدید را به مدیران و متولیان ورزش استان و شهرستان تقدیم کرد و قرار داری چند بندی میان طرفین بسته شد هر چند در نهایت و به علت های مختلف این مهم به سر انجام نرسید.
به دنبال عدم توافق با اسپانسر و نزدیک شدن به آغاز رقابت های فصل جدید، نگرانی هواداران سردار به اوج خود رسید و زمزمه های فراوانی نیزدر محافل رسمی و غیر رسمی ازانتقال سردار به یکی از شهر های نقده و یا مهاباد به گوش می رسید که همین موضوع آینده و بقای این تیم محبوب را در هاله ای از ابهام فرو برده بود.
به گفته بسیاری از کارشناسان ورزشی،بندهای مندرج در قرار داد جدید مالی سردار برای فصل جدید توسط هئیت فوتبال استان بهترین و استاندارد ترین شیوه تنظیم یک سند برای جذب اسپانسر بود، تا این تیم پرهوادار همچون فصل های گذشته در اواسط راه با مشکلات عدیده مالی رو به رو نشود.
با تاکید هئیت فوتبال استان به اجرا کرندن مفاد قرار داد مالی فصل آینده سردار، و در این شرایط سخت اقتصادی در نهایت مدیریت سردار به جمعی از خیرین بوکانی رسید تا بار دیگر شور و هیچان را به سکو های ورزشگاه خاتم برگردانند.
حال هیئت مدیره جدید با انتخاب مدیر عاملی فوتبالی و از جنس سردار و به دنبال آن انتخاب سرمربی نام آشنا با تمام توان از درون خاکستر بی برنامگی بر خواسته است تا بار دیگر نشان دهد محبوب ترین تیم فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور رقیبی جدی برای تیم های مختلف کشور است.
امید است در فصل پنجم حضور سردار در رقابت های کشوری فوتبال و با نظارت جدی هئیت فوتبال استان شاهد موفقیت این تیم در رقابت های فوتبال دسته دوم کشور باشیم.

دسته بندی: جامعه, ورزش برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد